przerwania klawiatury?

Wojciech Arkita Wojciech_Arkita-AWA003 w email.mot.com
Pią, 2 Lut 2001, 12:59:10 CET

Tomasz Kłoczko wrote:

> [...]

rozumiem masz na mysli przekierowanie strumienia wejsciowego na
wyjsciowy.
domyslam sie ze mialoby to dzialac na zasadzie ze program ktory w
okreslony sposob reaguje na nacisniecie (trzymajmy sie) tego ctrl-p tzn.
czeka na impuls z stdin? a sam program jest jakby wyjsciem?
Byc moze to co teraz napisze bedzie szczytem lamerskosci, ale mimo
wszystko zaryzykuje taki zapis:

echo (kod binarny odpowiadajacy ctrl-p) | program_a ?

czy to ma jakis sens?

> Po za tym ponieważ Linux to nie Dos czyli jest tu wielozadaniowość to tu
> także nie ma zadań w tle i są tylko zadania :)

mialem na mysli procesy wykonujace sie w tle np. wywolane z operatorem
"&"
takie chyba istnieja?