ATTN: last 36 hours of pld-list

Lukasz Trabinski lukasz w lt.wsisiz.edu.pl
Pią, 2 Lut 2001, 13:27:38 CET

On Wed, 31 Jan 2001, Serek/GNU wrote:

> pld-list dzieli sie praktycznie na cztery listy:
> pld-devel-en@
> pld-devel-pl@           --- listy developerow, jedna po polsku, druga po
>                             angielsku.
> pld-users-en@
> pld-users-pl@           --- j/w z jezykami, listy dla uzytkownikow
>                             dystrybucji.

Jeżeli kogoś to zainteresuje to stworzyłem jednostronne bramki dla
tych list (mail-->news), tzn. listy można czytać za pomocą czytnika
nnrp, ale nic nie można na nie wysłać.
Grupy są dostępne na serwerze news.wsisiz.edu.pl - niestety tylko
dla wybranych domen - związane jest to z polityką udostępniania grup pl.*
w PL. (jednak dostęp z domen typu edu.pl waw.pl powinien być bez
problemu). Jeżeli ktoś bardzo chce i jest w stanie zagwarantować, że z
danej domeny nie będzie rozpowszechniany spam, mogę dodatkową domene
dopisać do konfiguracji news-serwera.
Dlaczego bramka jednostronna? Gdyż ma to uchronić grupy przed zalewem
niektontrolnowanych maili/spamu itp.

--
*[ Łukasz Trąbiński ]*
SysAdmin @wsisiz.edu.pl