[offtopic] Re: Kilka problemikow...

hubert depesz lubaczewski depesz w depesz.pl
Nie, 4 Lut 2001, 13:16:01 CET

On Sun, Feb 04, 2001 at 01:04:09PM +0100, Marcin Bohosiewicz wrote:
> PS. Bardzo prosze o powrot Reply-To: do naglowkow! Bez tego pine wysyla
> re: do nadawcy posta a nie na liste!

komu w ogóle to przeszkadzało tak jak było na pld-list? reply reply'em, ale np.
mogłem zrobić "s<enter>" i list mi wędrował do folderu =pld-list. a teraz dla
każdego listu muszę wybierać oddzielnie folder.
proszę o powrót "starej" metody oznaczania listów

depesz

--
hubert depesz lubaczewski
     najwspanialszą rzeczą jaką dało nam nowoczesne społeczeństwo,

http://lists.pld.org.pl/