[offtopic] Re: Kilka problemikow...

Marcin Bohosiewicz marcus w venus.wis.pk.edu.pl
Nie, 4 Lut 2001, 13:31:48 CET

On Sun, 4 Feb 2001, hubert depesz lubaczewski wrote:

> komu w ogóle to przeszkadzało tak jak było na pld-list? reply reply'em, ale np.
> mogłem zrobić "s<enter>" i list mi wędrował do folderu =pld-list. a teraz dla
> każdego listu muszę wybierać oddzielnie folder.
> proszę o powrót "starej" metody oznaczania listów

W ostatecznosci moze jakas regulka do procmaila, co by przepisywala
to co jest w To: do Reply-To: ?

M.

--
-| == Marcin Bohosiewicz - MB8042-RIPE - marcus w venus.pk.edu.pl == |-
-| == Strona Domowa   -      http://venus.wis.pk.edu.pl/marcus/ == |-

http://lists.pld.org.pl/