[offtopic] Re: Kilka problemikow...

hubert depesz lubaczewski depesz w depesz.pl
Nie, 4 Lut 2001, 14:07:03 CET

On Sun, Feb 04, 2001 at 01:37:59PM +0100, Michal Kochanowicz wrote:
> Do tego to akurat procmail słuzy...?

nie. bo afaik procmail wrzucam do folderów pocztę *przed* czytaniem. a ja chcę
po. nie nie potrzebuję wszystkiego. poczta (cała) trafia u mnie do mailboxa.
tam czytam i to co chcę nagrywam do folderów. teraz w ogóle musiałem
zrezygnować z zapisywania bo jest zbyt upierdliwe.

depesz

--
hubert depesz lubaczewski
     najwspanialszą rzeczą jaką dało nam nowoczesne społeczeństwo,

http://lists.pld.org.pl/