Odp: [offtopic] Re: Kilka problemikow...

hocus hocus w dronet.gliwice.pl
Nie, 4 Lut 2001, 14:38:39 CET

Witam!

>Zdaje się, że do wrzucanai listów do odpowiedniego foldera to jednak
>zwykle procmaila sie uzywa :)
No chyba, że ktoś używa outlooka...

>To należy poprawić mutt-a (pine radzi sobie z tym poprawnie wiec mutt
>mógłby również).
jw, to że jestem być może w mniejszości, chyba nie jest jeszcze powodem do
dyskryminacji :-(((.

> *Ludzie nie mają problemów, tylko sobie sami je stwarzają*
A no właśnie... Było dobrze, działało, nie musiałem się zastanawiać komu mam
właściwie odpowiedzieć, prymitywne regułki do poczty ślicznie mi
szufladkowały wiadomości, a teraz - same problemy? Więc dołączam się do
pytania które już się tu pojawiło: komu to przeszkadzało?
Podział grupy na kilka jest rozsądnym pomysłem, ale jak na razie już dzisiaj
na pld-devel-eng poszło chyba ze 6 listów, które wcale nie wyglądają na
pisane po angielsku ;-)))

Pozdrawiam
Hocus

http://lists.pld.org.pl/