dlaczego ludzie instaluja PLD (troche nie na temat ;-)

Michal Moskal malekith w pld.org.pl
Wto, 6 Lut 2001, 15:19:28 CET

On Tue, Feb 06, 2001 at 03:10:53PM +0100, Radosław Habelski wrote:

> A czy przyjemny graficzny instalator przeszkadzalby w tym ?

Przyjemny? I graficzny? Jednoczesnie?
Ale powaznie. AFAIK nikt nie podejmie sie zmieniania instalatora
jEsli bedzie graficzny.
Nie wiem czy wiesz, ale nie mozna go tak po prostu wrzucic.
Na pewno trzeba cos pozmieniac.

--
                        Michał Moskal <malekith w pld.org.pl>

	-- Unknown source

Waco, Texas AK-47 Serbian explosion FBI Ortega PLO
South Africa Legion of Doom domestic disruption Semtex
Rule Psix FSF NSA Soviet  ammunition FSF BATF radar
strategic
--

http://lists.pld.org.pl/