dlaczego ludzie instaluja PLD (troche nie na temat ;-)

Michal Moskal malekith w pld.org.pl
Wto, 6 Lut 2001, 15:36:32 CET

On Tue, Feb 06, 2001 at 03:32:01PM +0100, Radosław Habelski wrote:

> Jasne ze trzeba pozmieniac ;-) i zapewne zajmie to z godzinke,
> czyli tyle samo ile zajmuje juz od roku zrobienie instalatora ;-))

godzinke? Powiadasz? To prosimy... prosimy ...
no bo pewnie nie mowisz tak bez powodu

--
                        Michał Moskal <malekith w pld.org.pl>

We are MicroSoft.  You will be assimilated.
Resistance is futile.
	-- Attributed to B.G., Gill Bates

bomb BATF nuclear arrangements Delta Force DES Delta Force
Cocaine AK-47 BATF PLO counter-intelligence Clinton CIA
North Korea munitions Ortega quiche Honduras North Korea
--

http://lists.pld.org.pl/