dlaczego ludzie instaluja PLD (troche nie na temat ;-)

Michal Moskal malekith w pld.org.pl
Wto, 6 Lut 2001, 15:43:20 CET

On Tue, Feb 06, 2001 at 03:38:16PM +0100, Radosław Habelski wrote:

> ;-)) pewnie ze nie bez powodu, staram sie wejsc na ambicje komus kto ma
> na tyle zdolnosci aby cos takiego zrobic, ja niestety takowych nie
> posiadam :-(

Aha. Fajnie. Wiec co pi**lisz o 1h?
To jest w *** pi*** roboty. I na pewno nie 1h.
Sory ale sie wnerwilem

--
                        Michał Moskal <malekith w pld.org.pl>

We all know Linux is great... it does infinite loops
in 5 seconds.
	- Linus Torvalds about the superiority of Linux on the
         Amterdam Linux Symposium

Kennedy domestic disruption munitions kibo supercomputer
domestic disruption quiche Honduras radar Khaddafi
Ft. Bragg quiche spy fissionable Semtex smuggle Ft. Bragg
Ortega Serbian Semtex
--

http://lists.pld.org.pl/