Ech, te reply to...

Sebastian Zagrodzki s.zagrodzki w mimuw.edu.pl
Wto, 6 Lut 2001, 16:44:44 CET

On Tue, 6 Feb 2001, Dariusz Karolczak wrote:
> szczerze powiedziawszy ja w tym lobby juz jestem od poczatku (tzn. za
> kazdym razem zglaszam taka potrzebe i wlasnie zawsze dostaje
> odpowiedz ze to dystrybucja devel) a poniewaz jestem goracym
> sympatykiem zarowno Linux'a jak i PLD (przedewszystkim) dlatego nie
> chce zeby skonczylo jako jedno z dziwadelek w szeregu dystrybucji
> linuxowych a stalo sie naprawde prawdziwa dystrybucja.
a niech sobie i skończy w szeregu. Byleby było dobre. Prawdziwa
dystrybucja to nie taka, której używa najwięcej osób, tylko taka która
działa dobrze (czyt. spełnia wszystkie wymagania administratora).

--
Sebastian Zagrodzki			s.zagrodzki w mimuw.edu.pl
UIN 1770835				http://sokrates.mimuw.edu.pl/~zagrodzki

A co mnie obchodzi, co pomyślą inni...

http://lists.pld.org.pl/