PHP 4.0.4pl1

Rafal Dziedzic dziedzic w kei.pl
Pią, 2 Lut 2001, 10:07:12 CET

On Wed, 31 Jan 2001, Tomasz Kłoczko wrote:

> Co do mod_ssl to trzeba będzie najpierw chyba zmontować nowego indianina
> (1.3.17) i do niego nowego patcha do EAPI i dopiero wtedy spasowywać
> resztę. Ale .. jeżeli dałoby się zmontować w międzyczaie poprawnego php to
> też byłoby dobrze.

No i wykombinowalem...... no moze nie do konca, ale swoje problemy napewno
rozwiazalem ;))))

Wywalilem wszystkie patche z pakietu PHP (zostawilem tylko DESTDIR).....
Wycialem wiekszosc modulow (ale to z lenistwa.... nie chcialo mi sie
instalowac tych wszystkich develi ;))))
I.... dziala.... PHP juz mi sie nie gryzie z mod_ssl.... modul mysql
dziala.... modul gd rowniez (chociaz tu mozliwe ze pomogl upgrade zlib z
1.1.3-17 na 1.1.3-18)

Czyli problem lezal w ktoryms z tych patchy...... mnie one nie sa
potrzebne........... chyba ;))))

Czy w tym nowym Apachu sa jakies istotne zmiany??? Bo ja niczego takiego
nie wylapalem..... ale moze nie czytalem dokladnie ;))))

> Coś jeszcze ? oprócz mod_ssl ? Artur coś wspominał o php-ldap (i czymś
> jeszcze - nie pamietam teraz).
Na ldap sie nie znam.... nie bawilem sie.

Pozdrawiam
Rafal Dziedzic