Kilka problemikow...

Nie, 4 Lut 2001, 15:23:53 CET

On Sun, 4 Feb 2001, Marcin Bohosiewicz wrote:

> Pine poprawnie?
> A jak to robisz by odpowiadal TYLKO na liste a nie do autora z Cc: na liste?

Właśnie zauważyłem to.
Przyjrzałem się kilku lisytom jakie mam zasubskrybowane i widze, że w
zasadzie standard to wrzucanie adresu listy w To: a nie w Cc:.
Niektóre listy maja dodatkowo ustawione Reply-to: na adres listy i wtedy
np. pine nie pyta się gdzie odpowiadzać tylko od razu wstawia atdres listy
do To: w odpowiedzi.
Po za naszymi listami nie mam ani jednej na której wybranie reply
spowodowałoby w pine wstawianie w To: adresu tego kto wysłał list na grupę
i do Cc: adresu listy.
Nie znam się na tym za mocno ale wydaje mi się, że przez brak analogii do
tego ajk to jest w innych miejscach chyba jednak jest nie tak.