[offtopic] Re: Kilka problemikow...

hubert depesz lubaczewski depesz w depesz.pl
Pon, 5 Lut 2001, 00:42:35 CET

On Mon, Feb 05, 2001 at 12:15:24AM +0100, Michal Kochanowicz wrote:
> Błagam... tylko nie to... Hubert, naprawdę zastanów się czy nie warto

1. prośba. depesz. nie hubert, czy Hubert.
2. napisałem "przynajmniej". wiem, że nie jest to ani eleganckie ani wygodne.
naprawdę nie wiem co komu przeszkadzało rozwiązanie jakie było z pld-list'ą
(starą). wszystko działało pięknie. reply'ie, save itp, itd.

depesz

p.s. już wiem po co to zostało tak ustawione. po prostu ktoś (heh) stwierdził,
że ruch jets za duży i trzeba ograniczyć. teraz pewnie jakiejś części ludzi ni
będzie się chciało rekonfigurować mua czy wpisywać ręcznie adresów i przestaną
pisać ...

--
hubert depesz lubaczewski
     najwspanialszą rzeczą jaką dało nam nowoczesne społeczeństwo,