cvs ..

Pon, 5 Lut 2001, 16:42:25 CET

.. już odetkany.

Tak czy inaczej dzisiaj bendę robił pierwsze próby z przeniesieniem cvs na
nową maszykę. Będzie to teraz pracować jednym z trzech ultra sparc jakie
mam. Maszyna to Sun Enterprise 250 i .5GB RAM i procesorem 400Mhz. Na nowy
cvs mam wykrojone 8.5GB czyli na pewien okres powinno wystarczyć :) Całe
przejście bendę się starał zrobić w sposób niezauważalny dla reszty i
jeżeli mi się to uda zrobić to tak jak sobie to zaplanowałem to tylko po
wszystkim bedę mógł zakomunikować, że operacja została zakończona
pomyślnie. Tak czy inaczej jeżeli byłyby jakieś chwilowe zakłocenia
dzisiaj albo jutro to powinno być wiadomo z jakiego powodu.