Ech, te reply to...

Michal Moskal malekith w pld.org.pl
Wto, 6 Lut 2001, 14:19:13 CET

On Tue, Feb 06, 2001 at 11:24:30AM +0100, Tomasz Kłoczko wrote:
> Poprostu na te dwie literki dodatku w nazwie trzeba zapracować .. ot co. A
> ciężko nazwać nadal coś dystrybucja co jeszcze instalatora nie ma. W
> dyskucji na ircu powiedziałem, że do dyskusji o wstawieniu tych dwuch
> literek będzie można powrócić po pojawieniu sie instalatora którego nie
> będziemy musieli się specjalnie wstydzić. Na razie w związku z tym nie ma
> jednak teraz o czym mówić i prosiłby o skupianie się raczej na tym
> wszystkim co może doprowadzić do tego że każdy z nas ze spokojnym
> sumieniem mógł dodać te dwie literki do nazwy.

Nie wiem czy sie orientujesz, ale udalo mi sie juz raz
zainstalowac PLD automateuszem. Bez uzycia shella.
Nie wiem czy w twoim mniemaniu jest to instalator ktorego
nie musimy sie wstydzic. Co prawda w chwili obecnej
pewnie sie nie zbuduje ze wzgledu na ciagle zmiany
w wuchu, ale to kwestia godziny roboty.

--
                        Michał Moskal <malekith w pld.org.pl>

> I'm an idiot..  At least this [bug] took about 5 minutes
> to find..
Surely, Linus is talking about the kind of idiocy that
others aspire to :-).
	-- Bruce Perens in response to Linus Torvalds's

kibo Peking NORAD spy Peking Saddam Hussein quiche NORAD
Treasury BATF security SEAL Team 6 cryptographic BATF
Rule Psix FBI SDI Uzi Nazi SEAL Team 6