W sprawie opisu PLD dla Linux Plus

Lukas Dobrek dobrek w itp.uni-hannover.de
Śro, 14 Lut 2001, 15:05:12 CET

On Wed, Feb 14, 2001 at 02:33:47PM +0100, Blues wrote:
> [...]

Przed chwila pisalem na ircu, ze to strasznie fajna okazja do
rozpaczecia bezproduktywnej i przezto szalenie zazartej i ciekawej
dyskusji. Ja uwielbiam takie dyskusje ale nie az tak zeby nie
wiedziec, ze sa one cokolwiek bezproduktywne. Dlatego proponuje powiedziec
tej pani zeby sie wstrzymala nieco z publikowaniem tego. Bo nawet biorac
pod uwage inicjatywe tajnej grupy w skladzie Serek, ja, Arek M. i Malekith
"nie ma bata" zeby cos sensownego wypuscic w marcu.
Teraz odorobine o inicjatywie jaka powzielismy, nie uzgadnialem wprawdzie z
towarzyszami w spisku faktu jej ujawnienia, ale mam nadzieje, ze mi wybacza.
Chcielismy stworzyc liste rzeczy koniecznych do skonczenia przed wypuszczeniem
PLD-1.0 jakas propozycje tej listy stworzylismy. Ale chyba czas jest najwyzsy
zeby sprobowac publicznej dyskusji.

Nie mam w tej chwili pod reka ostatniej wersji tej listy bo wyslalismy ja do
Tomka Kloczko i nie wiem czy On cos zmienial. Tomku czy moglbys podeslac to,
ze zmianami lub bez?

Pozdrawiam
Lukasz Dobrek

--