raven: SPECS php.spec

Rafal Dziedzic dziedzic w kei.pl
Sob, 10 Lut 2001, 11:36:24 CET

On Fri, 9 Feb 2001, Tomasz Kłoczko wrote:

> Są dwa aspekty tej sprawy. Pierwsza to to, że są wśród nas osoby które
> mają pewną sprawność w poprawianiu spraw zwiazanych z ipv6. Drugi aspekt
> to to że są osoby które używaja mod_per. Otóż wydaje mi się, że ta
> pierwsza grupa mogłaby próbować coś robić o ile pakiet z mod_perl byłby
> zrobiony co jest juz w interesie osób takich jak Ty :)

;))))))
Wkoncu mi przygadales ;) masz w zupelnosci racje ;)

mod_perl'a skompilowalem tylko dla testow... dzialal bez problemu po
wyrzuceniu ipv6, juz tego niestety nie uzywam...

Niestety w tym momencie nie posiadam odpowiedniej wiedzy by bawic sie
specami, cvs czy wogole samym perlem. Przyczyna tego sa terminy ktore mnie
gonia....

Ale przeciez pakiet mod_perl jest zrobiony, czego tam brakuje.... przeciez
sie kompiluje z tymi opcjami ktore tam sa jesli tylko wywalic z
Apache ipv6..... to chyba tylko to zostalo?!?

Pozdrawiam
Rafal Dziedzic

PS
Tak przy okazji bo jestem troche zdesperowany.... nie macie moze jakiegos
sposobu na NASK??? Na majle nie odpowiadaja, telefonow nie odbieraja a nie
jestem w stanie wysylac kogos co dwa dni do wawy.... w tym momencie jest
to jedyna znana mi metoda..... po tych ich grudniowych zmianach ciezko
jest cokolwiek zarejestrowac.... trwa to miesiac a czasami dluzej....