WWW: Nowy system do dokumentacji

Daniel 'bonkey' Bauke bonkey w pld.org.pl
Śro, 14 Lut 2001, 00:42:44 CET

środa, 14. luty. Tomasz Kłoczko pisze:

> Z tego co pamietam to vim jest pod Win*, a z samym Win*
> przychodzi chyba notepad albo coś koło tego.
Tomek... idz juz spac ;-)))

nie chodzi o editora dla mnie, lecz dla ludzi, ktorzy z wordem
moga miec problemy. no i chyba nie wiesz, co takie ustrojstwo
potrafi. pomimo wszelkich zalet vima, jednak ciagla kontrola
tekstu i pisanie ,,bez tagow'' daja sporo przyjemnosci. myslalem
tez nie tylko o tworzeniu xml, ale dtd, xslt i okolic, do
przygotowania ktorych trza miec niemala wiedze i szybko pisac
te niekonczace sie ENTITIES i
<xml-tag-for-one-simple-truefalse-option>
   1
</xml-tag-for-one-simple-truefalse-option>

--
Daniel `bonkey' Bauke; http://www.oho.pl/~bonkey/; {happiness=bike&&unix;}