qboosh: SPECS ImageMagick.spec

Jakub Bogusz qboosh w prioris.mini.pw.edu.pl
Śro, 14 Lut 2001, 18:13:48 CET

On Wed, Feb 14, 2001 at 10:33:45AM +0100, Tomasz Kłoczko wrote:
> Sytuacja z freetype -> freetype2 jest niemal analogiczna do libxml 1.x ->
> 2.x. Zamiast wstawiać freetype2-devel trzeba zostawić freetype-devel
> robiąc upgrade freetype do 2.0.1. Potem trzeba będzie posprawdzać czy
> wszystko co używa teraz freetype daje się kompilować z nowym freetype i w
> razieczego tu dopiero coś poprawiać. W przeciwnym wypadku podejmowanie
> zmian w inny sposób to jest marnowanie sił wynikające z niepodchodzenia do
> zagadnienia "z byka".

Nie wiem jakie były różnice między libxml 1.x a 2.x, więc trudno mi
porównywać.
W przypadku freetype 1.x a freetype 2.x różnią się nazwy bibliotek
(libttf vs libfreetype) oraz nazwy wszystkich lub prawie wszystkich
funkcji... (tyle stwierdziłem pobieżnie przez objdump, nie wiem, czy
funkcji 2.x są odpowiednikami funkcji z 1.x, czy używa się tego
inaczej)

--
Jakub Bogusz
http://prioris.mini.pw.edu.pl/~qboosh/