OT: cvsUpdate

Paweł Kołodziej pawelk w pld.org.pl
Pon, 19 Lut 2001, 14:07:00 CET

Witam.
Temat jest troche off topic, ale w koncu problem powstal przy pracy nad
pld (szeroko rozumianą). Chodzi mi o programik ktory by utrzymywal mi
lokalną kopie repozytorium.
Wyobrażam sobie to tak: jest repo w sieci (cvs.pld.org.pl) i drugie u mnie
w domu. Ktos w repo glownym robi jakas zmiane, ja sie lacze z i-netem i
nastepuje sycnchronizacja mojego repo do głównego. Jesli w repo glownym
jakis plik byl zmieniany kilka razy, to i u mnie jest kilka zmian (tzn.
mam wszystkie etapy posrednie).
Wydaje mi sie, że czemuś takiemu moze sluzyc cvsup, ale on nie podoba mi
sie z 2 wzgledow:
- imho calkiem niepotrzebnie jest klient i serwer
- nie udalo mi sie go skompilowc.
Więc pytanie: czy istanieje program o opisanych przezemnie mozliwosciach,
a jesli nie to kto go napisze ?

--
Paweł Kołodziej
pawelk w pld.org.pl