Przynależność katalogów w /usr/X11R6

Michal Moskal malekith w pld.org.pl
Czw, 15 Lut 2001, 10:21:44 CET

On Thu, Feb 15, 2001 at 01:16:17AM +0100, Jakub Bogusz wrote:
> Do kogo powinny należeć ww. katalogi?
> Dla ułatwienia dodam, że można mieć XFree86-libs (i XFree86-devel) nie
> mając XFree86 i taka sytuacja ma sens (kiedy DISPLAY jest nielokalny).

Nie tylko w tej sytuacji. Dużo pakietów (np. aalib), które działają
bez X, wymaga XFree-libs. Zmusza mnie to do instalacji
tego pakietu na text only server, ale jakoś to przeżyje,
bo inaczej dla kilkynastu (dziesięciu?) pakietów trzeba
by robić wersję noX...

--
                        Michał Moskal <malekith w pld.org.pl>

Q: Why shouldn't I simply delete the stuff I never use,
   it's just taking up space?
A: This question is in the category of Famous Last Words..
	-- From the Frequently Unasked Questions

quiche KGB Ortega Khaddafi FSF kibo Kennedy assassination
jihad Honduras cracking KGB BATF Marxist Albanian Semtex
terrorist munitions South Africa Nazi