Pierwszy SCSI

Stacho Pal stacho w venco.com.pl
Czw, 15 Lut 2001, 15:16:06 CET

From: "Stacho Pal" <stacho w venco.com.pl>
> ====================
> Dostalem odpowiedz:
> ====================
> alias block-major-3 ide-disk
> =====================
> Tyle ze teraz laduje ide-disk i ide-mod, bez ide-probe-mod. :((
-------------------
Napisze co udalo mi sie osiagnc. Manipulujac opcajmi w modules.conf
(above , below , install ) udalo mi sie jedynie zaladowac wszystkie
trzy moduly obslugujace dysk ide, niestety montowanie z fstab nie dzialalo.
Ostatecznie problem rozwiazalem tak ze w pliku modules.dep edytorem
poporawilem zaleznosc ide-dysk. Bylo tak:
/sciezka/ide-disk.o  /sciezka/ide-mod.o
zmienilem to na:
/sciezka/ide-disk.o  /sciezka/ide-probe-mod.o
i wpis w modules.conf alias block-major-3 ide-disk zadzialal,
tzn. w czasie startu systemu z dysku SCSI montowany jest dysk IDE.
Niewiem jak dziala depmod -a (na jakiej podstawie generuje modules.dep),
ale moze dalo by sie tak poprawic ide-dysk.c (?) zeby byl zalezny od
ide-probe-mod, a nie od ide-mod??
Inna sprawa ze w /etc/sysconfig/system RUN_DEPMOD musialem ustawic
na 'no' , bo 'ifmising' dziala teraz jak 'yes'.

pzdr
Stacho Pal