komunikacja

Maciej 'Agaran' Pijanka agaran w agaran.6bone.pl
Czw, 15 Lut 2001, 19:13:47 CET

On Thu, 15 Feb 2001, Tomasz Orzechowski wrote:

> A czy mógłbyś wyprodukować binarny pakiet? Ja już 2 razy podchodziłem do
> ircd i za każdym razem dostawałem niedziałającą binarkę...

hmm..
skompilowalem i dziala
hmm obejze tego speca co jest w repo..ale imho (przynajmniej
kiedys) dzialal poprawnie

--
Maciej 'Agaran' Pijanka <agaran w agaran.6bone.pl> MAP2-6BONE
i386, Linux 2.2, Pine, Slrn, Vi(m), IPv6, Gdb,

-- Support your government, give Echelon / Carnivore something to parse --
classified top-secret government jankowski restricted data radio information
project alek CIA KGB GRU DoD defense elektryk systems  military ksiadz steal
systems spy ojciec terrorist Allah Natasha  Gregori destroy  destruct attack
democracy will send Russia bank system compromise international own rule the
world force power enforce sensitive directorate STRAP warrior-T presidential
elections political foreign embassy takeover