XFree i multimedia

Andrzej Dereszowski deresz w polsl.gliwice.pl
Nie, 18 Lut 2001, 11:21:50 CET

On Sat, Feb 17, 2001 at 12:20:41PM +0100, Jacek Konieczny wrote:

> AFAIK instalujesz XFree86, Glide-DRI, XFree86-driver-glide,
> XFree86-OpenGL-libs, XFree86-OpenGL-core, ściągasz i kompilujesz drivery
> DRM (DRI do kernela, w naszym kernelu jest, ale do starych Xów, IMHO
> powinno wylecieć do osobnego pakietu), edytujesz XF86Config i powinno
> pójść.
> Ja mam akurat kartę ATI Rage 128 no i GLX/DRI chodzi mi całkiem ładnie.
> Może też trochę niestabilnie, ale kernela mi nie wywala (jak to robiły
> sterowniki to TNT).
> Może to i wolniejsze od Rivy, ale przynajmniej DRI to jakaś sensowna
> [...]
Zajrzyj też na dri.sourceforge.net
i ściągnij libglide stamtąd (Glide 3 dla DRI instalowane z PLD nie działa -
przynajmniej jakiś czas temu nie działało - przez właśnie tą biblioteke,
bo dokładnie to sprawdzałem).
Tam też znajdziesz działającego gluta.

der
--