wv-0.6.2-1

Nie, 18 Lut 2001, 12:24:27 CET

On/Dnia Sun, Feb 18, 2001 at 12:23:07PM +0100, Roman Werpachowski wrote/napisał(a)
> Po odpaleniu na przykład wvHtml na dokumencie Worda97 mam taki komunikat:
> libwv was not compiled against zlib, so wmf files cannot be decompressed
> a przecież
>
> # rpm -q --requires wv
> [...]
> zlib
W wv jest to o #ifdefowane i zdaje się nawet, że nigdy nie jest wkompilowywane.
Z tego co pamiętam poprawiałem to ale najwyraźniej ktoś poprawił lepiej ;P

--
Arkadiusz Miśkiewicz, AM2-6BONE    [ PLD GNU/Linux IPv6 ]
http://www.t17.ds.pwr.wroc.pl/~misiek/ipv6/   [ enabled ]