%{FILELIST}

Paweł Kołodziej pawelk w pld.org.pl
Nie, 18 Lut 2001, 21:27:40 CET

Dnia Sat, Feb 17, 2001 at 03:32:36PM +0100, Michal Margula napisał(a):

> A tak bajdełej - czy ktoś mi może wyjaśnić różnicę pomiędzy PROVIDES a
> PROVIDENAME

#define RPMTAG_PROVIDENAME              1047
#define RPMTAG_PROVIDES RPMTAG_PROVIDENAME      /* backward comaptibility */

> i tak samo z OBSOLETES

#define RPMTAG_OBSOLETENAME             1090
#define RPMTAG_OBSOLETES RPMTAG_OBSOLETENAME    /* backward comaptibility */

> i REQUIRES?

Nie ma tag'a RPMTAG_REQUIRES.

PS. wszystkie cytaty z /usr/include/rpm/rpmlib.h

--
Paweł Kołodziej
pawelk w pld.org.pl