OT: cvsUpdate

Pon, 19 Lut 2001, 21:44:25 CET

On Mon, 19 Feb 2001, Paweł Kołodziej wrote:

> Super. To ja poprosze dostep do cvs.pld.org.pl (read only) jesli nie dla
> calej sieci tpsa-dialup to przynajmniej dla sokrates.mimuw.edu.pl

Paweł .. wyciągnij rękę z nicnika ;-)
RO dostęp do cvs.pld.org.pl jest od początku niemal istnienia repo

$ rsync -l cvs.pld.org.pl::

unauthorized connections prohibited
please contact: pld-cvs w pld.org.pl

cvs             Rsync Server of PLD CVS
linuxdoc        Rsync Server of linuxdoc repository

Ta linujka z "unauthorized .." to motd wyświetlany przez rsynca 8-]