Komunikat cdrecord'a..

Radoslaw Kojdecki radek w media-com.com.pl
Pon, 19 Lut 2001, 22:26:19 CET

On Mon, 19 Feb 2001, Tomasz Witek wrote:

> Troche offtopic, ale czy ktoa ma problemy z uzadzeniami SCSI
> z kernelem PLD, nie widzi mi CDRW Philips cdd 3600 mimo
> ze bios przy bootowaniu znjduje naped bez problemu.

Terminatorki na magistrali. Mialem podobne problemy kiedys na 2.0.x
... jedne wersje kernela widzialy urzadzenia, inne nie. Po zaterminowaniu
prawidlowym wszystkie widzialy i dzialaly bezblednie. Dodam ze ta sama
maszyna pod Win95 "chodzila" bez zarzutow (z "blednym" terminowaniem). Ale
to bylo daaawno i moge sie mylic ;>

> Nie bylo tego w RH.
>
> TiweK

Radek
Media-Com                                  43-100 Tychy, ul. Długa 19
http://www.media-com.com.pl/           e-mail : info w media-com.com.pl