twin :)

Michal Moskal malekith w pld.org.pl
Pią, 23 Lut 2001, 16:49:40 CET

On Fri, Feb 23, 2001 at 03:32:55PM +0100, Sebastian Zagrodzki wrote:
> podziwiam. To niech mnie nauczy, jak nie mając modułów do karty
> sieciowej oraz narzędzi do sieci to skonfigurować ;))

Można sobie wyobrazić konfigurację, w której karta
jest obsługiwana przez jądro bez modułów + client
dhcp. To wypalamy na cdromie i jest. :)))
No dobra, to mało prawdopodobne :)

--
                        Michał Moskal <malekith w pld.org.pl>

Only wimps use tape backup: _real_ men just upload their
important stuff on ftp, and let the rest of the world
mirror it ;)
	-- Linus Torvalds, about his failing hard drive on
          linux.cs.helsinki.fi

jihad $400 million in gold bullion Cocaine Ortega FSF
[Hello to all my fans in domestic surveillance] jihad
arrangements cryptographic fissionable FBI cryptographic
Mossad FBI Waco, Texas Ft. Meade Saddam Hussein Peking
jihad spy