twin :)

Sob, 24 Lut 2001, 15:43:42 CET

On Fri, 23 Feb 2001, Michal Moskal wrote:

> Hmmm. Mi też się bardzo twin podoba. Specjalnie dla niego
> uruchomiłem sobie fb :) Fajny jest, szczególnie ten amigowy
> rozkład gadżetów :)
>
> W każdym razie to co daje twin, to IMHO network transparent
> text windows. Nie tylko okna tekstowe, ale przede wszystkim
> sieć :)

To ma kolosalne znaczenie. Tworzy do pewnego stopnia nową jakosć jeśli
chodzi o środowisko programów pracujacych w trybie znakowym.
Wyobraź sobie coś ala CSM (Chacter Screen Mananager) .. logujesz się się
na konsoli czy to czystej znakowej czy na FB jak do XDM-a. Potem pracujesz
sobie na wielu znakowych desktopach i w każdej chwili mozeszz zrobić
detach całosci po to żeby po zalogowaniu sie z zewnątrz podłaczyuć sie do
takiej sesji jak ze screenem.
Przydałaby sie jeszcze tylko lepsza biblioteka toolkitoo (twtk
? :) zawierająca różne kontroli itd. Coś takiego moze w znacznym stopniu
uproscić i nadać zupełnie nowe znaczenie środowisku znakowemu :)