OpenGL działa ;)

Michal Margula alchemyx w uznam.top.pl
Sob, 24 Lut 2001, 20:14:35 CET

On Sat, 24 Feb 2001, Jan Rekorajski wrote:

> Dzia³a Ci sprzêtowy OGL na voodoo3 ? Jakie to Voodoo? (PCI czy AGP)
> Napisz jakie¶ krótkie HOWTO bo mnie sie ta sztuka nie uda³a :(

Wystarczy to zrobic tak:

instalujemy standardowo - czyli XFree86-drivers-tdfx (w ogole to wersja
PCI). Pozniej wpisy do /etc/X11/XF86Config

W sekcji Modules

    Load       "glx"
    Load        "dri"

Oraz dalej:

Section "DRI"
     Mode 0666
EndSection

No i na samym koncu w sekcji Screen

    DefaultDepth 16

I powinno podzialac :). Jak sprawdzic? Polecam glxinfo oraz
xscreensaver-GL. Natomiast jesli chodzi o voodoo 1 dzieja sie u mnie
dziwne rzeczy. mam device3dfx, mam odpowiedniego deva, laduje modul do
pamieici. GlideControl go wykrywa i podaje jego dane. gdy daje test3Dfx
znika mi obraz (po prostu voodoo nie generuje obrazu, bo po przelaczeniu
montiora do grafiki zwyklej gra)

Jesli bylyby pytania to chetnie pomoge :)

--
Michal Margula, alchemyx w uznam.top.pl, ICQ UIN: 12267440,
uznam.top.pl/~alchemyx, PL section of Linux Counter maintainer