Re: OpenGL działa ;)

Andrzej Dereszowski deresz w polsl.gliwice.pl
Sob, 24 Lut 2001, 23:41:20 CET

On Sat, Feb 24, 2001 at 08:37:36PM +0100, Michal Margula wrote:

> Nie. Tego nie zwalczyłem :(. Doszedłem do miejsca, gdzie robi segmentation
> fault :\

ja gram w q3 od dluzszego czasu.
Ale musialem podmienić libglide3.so
na te ściągnięte z dr.sourceforge.net

libglut też musiałem podmienić
wtedy q3 (i reszta - próbowałem parseca, descent3) od razu odpaliła.

der
--
|Are you der?|