wget-1.6

Tomasz Orzechowski tomek w lan-jozefow.za.net
Wto, 2 Sty 2001, 09:41:50 CET

On Tue, Jan 02, 2001 at 09:23:15AM +0100 Jacek Konieczny wrote:

>Zgaduję:
>    nie masz zainstalowanego iconv, lub masz źle skonfigurowane locale.

Ja też mam problemy z polskimi znaczkami :-(
Na konsoli są (ąćęłóńĄĆŁÓŃ itd) ale programy mają z nimi problemy

[tomek w black] tomek$ ll różne
drwx------    2 tomek    users        4096 Dec 29 01:14 r??ne/

[tomek w black] tomek$ tar c
tar: Tch?rzliwie odmawiam utworzenia pustego archiwum
Spr?buj `tar --help' ?eby otrzyma? wi?cej informacji

[tomek w black] tomek$ rpm -q iconv
iconv-2.2-8

[tomek w black] tomek$ locale
LANG=pl_PL
LC_CTYPE="pl_PL"
LC_NUMERIC="pl_PL"
LC_TIME="pl_PL"
LC_COLLATE="pl_PL"
LC_MONETARY="pl_PL"
LC_MESSAGES="pl_PL"
LC_PAPER="pl_PL"
LC_NAME="pl_PL"
LC_ADDRESS="pl_PL"
LC_TELEPHONE="pl_PL"
LC_MEASUREMENT="pl_PL"
LC_IDENTIFICATION="pl_PL"
LC_ALL=pl_PL

[tomek w black] tomek$ grep install_lang /usr/lib/rpm/macros
%_install_langs pl:pl_PL

Na oko to wina programów, a nie konsoli.

--
Tomasz Orzechowski