Problemy z locale [było: Re: wget-1.6]

Tomasz Orzechowski tomek w lan-jozefow.za.net
Wto, 2 Sty 2001, 23:00:10 CET

On Tue, Jan 02, 2001 at 10:48:32PM +0100 Grzegorz 'Dzikus' Sterniczuk wrote:

>potwierdzam

Coś się posypało... Nie ma polskich znaczków też w Xach.

Ponadto zaobserwowałem coś takiego:

Warning: locale not supported by C library, locale unchanged
I18N: Operating system doesn't support locale ""
Warning: locale not supported by C library, locale unchanged

To przy uruchamianiu Xów, ale widziałem to też przy okazji uruchamiania
czegoś na konsoli (nie pamiętam czego).

Rekompilacja nie pomaga...

Walnięte biblioteki? Glibc?

Pozdrawiam