Problemy z locale [było: Re: wget-1.6]

BartOwl bartowl w surfuje.w.pl
Pią, 5 Sty 2001, 11:35:18 CET

Przychodzi Tomasz Orzechowski do lekarza i mówi:

> Genialny hint. Szkoda, że sam na to nie wpadłem...
> /usr/lib/locale jest puste. Albo rpm albo pakiet(y) zawiodły,
> bo install_langs mam pl:pl_PL

hmm - dzifne
w rpm'ie mam to co i mialem, bo nic nie zmienialem, ale w /usr/lib/locale mam
WSZYSTKIE locale z pl_PL wlacznie... o ile dobrze rozumiem powinny sie
instalowac tylko te, ktore mam ustawione... dobrze mysle?

--
 'o,o' Bartłomiej Sowa-\ /---Surfuje w NYSIE--|--PGP w www--\ /---- |\ ----\
 (  ))     BartOwl      | >>>>  bartowl w dione.ids.pl  <<<< |  WS  |_\ ROX )