pvm.spec

Lukas Dobrek dobrek w itp.uni-hannover.de
Pią, 5 Sty 2001, 13:26:53 CET

On Thu, Jan 04, 2001 at 11:55:07PM +0100, Jakub Bogusz wrote:
> Revision 1.20  2001/01/03 23:59:11  kloczek
> - uncomment %post/%preun svcripts,
>
> Zostawilem zakomentowane nie bez powodu. Jak rozwiazac ten problem:
> # what about these? normal user can't use pvmd ran by another user (or root)...
Wogole ten pvmd.init jest bez sensu sam go napisalem ale izrobilem to zanim
przeczytalem dokuentacje. Nie bardzo wiem jak to elegancko rozwiazac. Ale
pewnie albo trze wlozyc troche pracy i zmodyfikowac pvmd albo zastawic
mniejwiecej jak jest i przejsc nad lekkim burdelem do porzadku dziennego. tzn
pvmd.init i tak trza wywalic ale jakos mi sie zapomnialo to zrobic.

Teraz akurat pisze cos wiekszego z uzyciem pvmd wiec moze popatrze tez w
jego zrodla. Ale pewnie nie.

Pozdrawiam
Lukasz

--