pvm.spec

Pią, 5 Sty 2001, 14:47:57 CET

On Fri, 5 Jan 2001, Lukas Dobrek wrote:

> Wogole ten pvmd.init jest bez sensu sam go napisalem ale izrobilem to zanim
> przeczytalem dokuentacje. Nie bardzo wiem jak to elegancko rozwiazac. Ale
> pewnie albo trze wlozyc troche pracy i zmodyfikowac pvmd albo zastawic
> mniejwiecej jak jest i przejsc nad lekkim burdelem do porzadku dziennego. tzn
> pvmd.init i tak trza wywalic ale jakos mi sie zapomnialo to zrobic.

Możesz to nieco naświetlić w trzech czterech zdaniach ? zapewne tzreba
będzie grzebać w pvm bo projekt ten wydaje sie dość mocno zapyziały.
Wogóle jest jeszcze MPI. Używa ktoś tego ?
Do PVM są patche do make, pov, mega pov, cracka (zna ktoś jeszcze jakieś
inne rzeczy ?). Ciekawe jak wygląda tutaj sprawa z IMP ?