[rrp@gmx.net: English PLD List]

Lukas Dobrek dobrek w itp.uni-hannover.de
Pią, 5 Sty 2001, 15:23:58 CET

On Fri, Jan 05, 2001 at 03:17:46PM +0100, Michal Margula wrote:

> Lista niech bedzie miedzynarodowa. Jak ktos napisze po niemiecku to tez nic
> sie nie stanie - moze ktos mu odpisze. Niech panuje tutaj wolna amerykanka.
> Na takim np. mysql-list to sobie gadaja jak kca :)

Ja to bym proponowal bez brawury. I nie robic programowego burdelu
bo on i tak sie wkradnie sam.
Pomysl oddzielenia pld-users-pl mi sie podoba. Ale on ciagnie
za soba koniecznosc utworzenia pld-users-en. I to jest dobre.
Te dwie listy powinny byc otwarte. A pld-list pozostala by dla
deweloperow i miala by charakter miedzynarodowy. Tzn tak jak
kilka razy pisalem jak ktos nie lubi pisac po angielsku
pisze po polsku i tyle. Mozna by to tylko zaznaczac w Temacie.

Lukasz

--
£ukasz Dobrek
Institut für Theoretische Physik