[rrp@gmx.net: English PLD List]

Serek/GNU ser w metalab.unc.edu
Pią, 5 Sty 2001, 15:37:37 CET

On pią, sty 05, 2001 at 03:26:41 +0100, Tomasz Kłoczko wrote:
> On Fri, 5 Jan 2001, Michal Margula wrote:
> [..]
>
> W sumieteż nie głupi. Dalczego niby miałby być obowązkowy angielski :)
> IMHO info o tego typu wyczju powinno sie pojawić w liście jaki otrzymuje
> osoba zapisujaca się na listę.
> W sumie taki list mógłby być od rau wielojęzyczny (ten powitalny).
>
> Jakieś propozycje takiego tekstu ?

nie róbmy burdelu, przysiegam, ze nie chce czytac listow
po niemiecku, ZADNYCH. te przynajmniej bede mogl niby przeczytac,
a jak japonczycy zaczna uzywac pld?

angielski ma byc obowiazkowy na liscie developerow,
aby ktos poza polska mogl nas zrozumiec. bo na razie
krecimy sie od kilku latek na swoim podworku, nie wykorzystujac
ogromnego potencjalu innych nacji. ale to temat na dluzsza
dyskusje, ktora mam zamiar zaczac w ten weekend, nie rozpraszajmy sie.

zaraz podesle moje rozszerzone propozycje co do list, momento.

--s+