Video w PLD

BartOwl bartowl w surfuje.w.pl
Pią, 5 Sty 2001, 17:11:51 CET

Przychodzi Tomasz Kłoczko do lekarza i mówi:

> Bo jeszcze nikt tego nei dodał (dodaj). Mi brak jeszcze /dev/watchdog (też
> bedę musiał dodać). Komuś coś jeszcze brakuje ?

jak brakuje, to zajrzyjcie do /usr/src/linux/Documentation/devices.txt
dopiero jak tam nie bedzie, to rzeczywiscie ciezka sprawa... ;>

--
 'o,o' Bartłomiej Sowa-\ /---Surfuje w NYSIE--|--PGP w www--\ /---- |\ ----\
 (  ))     BartOwl      | >>>>  bartowl w dione.ids.pl  <<<< |  WS  |_\ ROX )