[rrp@gmx.net: English PLD List]

BartOwl bartowl w surfuje.w.pl
Pią, 5 Sty 2001, 18:37:24 CET

Przychodzi Tomasz Kłoczko do lekarza i mówi:

> pld-list raczej zachowałbym jako listę do komunikacji w jeżyku angielskim.
> Sergiusz możesz zrobić pld-list-pl ?

to nie fair - my bylismy ty pierwsi ;>>>>>
PS. spox, dopoki mnie nie bedziecie zmuszac do pisania po angielsku... dla
wlasnego dobra ;>
--
 'o,o' Bartłomiej Sowa-\ /---Surfuje w NYSIE--|--PGP w www--\ /---- |\ ----\
 (  ))     BartOwl      | >>>>  bartowl w dione.ids.pl  <<<< |  WS  |_\ ROX )