baggins: SPECS kernel.spec

Nie, 7 Sty 2001, 02:13:07 CET

On/Dnia Sun, Jan 07, 2001 at 01:46:29AM +0100, Jan Rekorajski wrote/napisał(a)
> Tak sobie ;) A na serio to po to żeby nie było niespodzianek że kernel
> w dystrybucji to X a pakiet z modułem był budowany na kernelu Y.
to trzeba równocześnie puszczać na buildery... może w kernel.spec
na początku wrzucić w komentarzu nazwy pakietów, które powinny być budowane
wraz z jajcem żeby osoba puszczająca na buildery puszaczła wszystko

> Ale jeśli większość jest za osobnym pakietem
> to ja się dostosuję (i tak nie używam jądra z dystrybucji).
ja za osobnym. Względy praktyczne dla ludzi nie używających jaja
dystrybucyjnego.

--
Arkadiusz Miśkiewicz, AM2-6BONE    [ PLD GNU/Linux IPv6 ]
http://www.t17.ds.pwr.wroc.pl/~misiek/ipv6/   [ enabled ]