Instalacja PLD

Sebastian Zagrodzki s.zagrodzki w mimuw.edu.pl
Pon, 8 Sty 2001, 14:17:24 CET

On Mon, 8 Jan 2001, Jacek Sobczak wrote:
> Czy ktoś zechciałby przybliżyć w paru słowach instalację PLD. Mam CD z
> dystrybucją (6. stycznia 2001). Butuję się z dyskietki zrobionej z
> bootdisk.img. Co dalej ????
$ fdisk /dev/XXX
zakładasz partycje
$ mkswap /dev/YY1; swapon /dev/YY1
$ mke2fs /dev/ZZ1; mount /dev/ZZ1 /dest

ew. zakładanie dodatkowych partycji:
$ mke2fs /dev/ZZ2; mkdir /dest/KATALOG; mount /dev/ZZ2 /dest/KATALOG

$ mount /dev/CDROM /src
$ addbase
$ selrpm base

.... instalacja - wszystkie pozycje wlasciwie domyslne .....

$ chroot /dest bash

W chroocie:

$ passwd

oprócz tego: konfiguracja lilo, gruba, czy czego tam

reboot....

i powinno dzialac :)
--
Sebastian Zagrodzki			s.zagrodzki w mimuw.edu.pl
UIN 1770835				http://sokrates.mimuw.edu.pl/~zagrodzki

A co mnie obchodzi, co pomyślą inni...