rpm nie chce się zbudować

Rafal Cygnarowski rafi w alpha.opm.pl
Pon, 8 Sty 2001, 20:54:18 CET

On Mon, 8 Jan 2001, Michal Kochanowicz wrote:

> Dokonałem małych poprawek w rpm-find-lang.sh, dzięki którym można używać
> --all-name z KDE. Chciałem przebudować rpma, żeby już korzystając z
hm... wlasnie... do czego sluzy --all-name? Widzialem, ze bylo to
wykorzystane w przypadku innych skryptow ale nie napisalem tego, bo
nie wiedzialem do czego do sluzy - a seda nie znam, wiec ciezko bylo mi
dojsc o co w tym biegalo...

rafal
      rafał 'pascalek' cygnarowski      |                           |
         mailto: rafi w pascal.pl         | No signature at this time |
http://www.kmr.pb.bielsko.pl/~pascalek  |___________________________|