Instalacja PLD

Paweł Kołodziej pawelk w pld.org.pl
Pon, 8 Sty 2001, 23:28:10 CET

Dnia Mon, Jan 08, 2001 at 05:53:07PM +0100, Sebastian Zagrodzki napisał(a):
> jak bedzie oficjalne ISO, to i bedzie HOWTO. A poki co wszyscy
> korzystaja z prerelease na wlasne ryzyko

To "wlasne ryzyko" pozostaje nawet przy używaniu  wersji oficjalnej.
Ale przecież kiedyś był taki kilku stronicowy manual "krok po kroku". Być
może jest niaktualny, ale gdybys go gdzies wystawił napewno znalazł by się
ktoś komu chciało by się to poprawic. Nawet taka przestarzala instrukcja
dawala by jakiś punkt zaczepienia (no bo skad biedy uzytkownik ma wiedziec
o istnieniu takich skryptow jak loadmod (czy jak mu tam) addpkg, lub znac
nazwyu pakietow (niby sa intuicyjne, ale...))

--
Paweł Kołodziej
pawelk w pld.org.pl