baggins: SPECS kernel.spec

Michal Zawalich michuz w pld.org.pl
Wto, 9 Sty 2001, 18:18:42 CET

[wtorek, 09 styczeń 2001], wrobell napisał(a):
> Mamy możliwość włączenia tego w /etc/sysconfig/system
> można też dodać w lilo odpowiedni append.
W /etc/sysconfig/system możemy jedynie zamountować devfs jeżeli w
kernelu jest wkompilowana obsługa tegoż (dlatego zaproponowałem taką poprawkę).
Możemy również włączyć deamona devfsd, który dodaje odpowiednie symlinki, aby
programy mogły używać starej organizacji plików urządeń przy
zamountowanym devfs.

Jeśli bedzie w jajku tak jak zaproponowałem, to wszelkie zmiany
dotyczące używania/nieużywania devfs są już załatwione w
/etc/sysconfig/system.

--
   +-------------------+    Nie powinniśmy zatem zapominać, że jesteśmy tylko
  @|  Michał Zawalich  |@   nie wiele lepsi od małp, a nie trochę gorsi od