KDE działa zbudowane naszym gcc

Bartek Szady bszx w bszxdomain.EDU.eu.org
Śro, 10 Sty 2001, 09:20:01 CET

On Tue, 9 Jan 2001, Michal Kochanowicz wrote:

> Cześć
>
> Przebudowałem kontrolnie KDE obecną wersją gcc:
> gcc-c++-2.95.3-18
> gcc-2.95.3-18
> I wydaje się działać poprawnie. Tak więc można zacząć się zastanawiać

kdegraphics też?
Jesli tak to napisz jakich parametrów kompilatora, sterujących
optymalizacją, używasz.

Mnie się ta sztuka nie udała. Używałem różnych wersji gcc ( 2.95.3-18 z
CVS nie z ftp) i kompilacja zawsze wylatuje w tym samym miejscu. Komunikat
mniej więcej brzmi (cytuję z pamięci): Can't make reload for: i dalej jest
wypisywana wewnętrzna reprezentacja kodu sprawiającego problemy.

--
Pozdrawiam
	Bartek Szady