stare HOWTO do instala

Sebastian Zagrodzki s.zagrodzki w mimuw.edu.pl
Śro, 10 Sty 2001, 10:49:35 CET

On Wed, 10 Jan 2001, Jan Sterna wrote:
> Mam nadzieje że już więcej pytań o stary opis do instalacji nie bedzie.
> Jest on odrobine nieaktualny i jerzeli ktoś do instalacji urzywa
> prowizorki to skrypty od instalaci kernela które są w pakiecie bedzie
> musiał na koniec w  chroot na nowym systemie puścić recznie.
> (genromfs jest instalowany po kernelu :-( .)
niestety, to jest problem z rpmem (porzadkowanie pakietow) - jestem w
trakcie poprawiania

--
Sebastian Zagrodzki			s.zagrodzki w mimuw.edu.pl
UIN 1770835				http://sokrates.mimuw.edu.pl/~zagrodzki

A co mnie obchodzi, co pomyślą inni...