mialo byc a nie ma

Sebastian Zagrodzki s.zagrodzki w mimuw.edu.pl
Śro, 10 Sty 2001, 17:26:18 CET

On Wed, 10 Jan 2001, Grzegorz 'Dzikus' Sterniczuk wrote:
> A od czego zacząć, na czym się wzorować, czy jest jakaś dokumentacja
> dotycząca tworzenia spec'ów? Jak dotychczas adoptowałem tylko niektóre
> spece do własnych potrzeb, ewentualnie wprowadzałem nieduże poprawki,
> nigdy jeszcze nie robiłem spec'a od zera.
wzorowac sie na dowolnym specu z naszego repo (tak naprawde to
wszystkich). W dokumentacji lezy gdzies cos takiego jak template.spec -
mozna wykorzystac (chociaz mocno nieaktualne).
dokumentacje jeszcze mozna znalezc na www.rpm.org

--
Sebastian Zagrodzki			s.zagrodzki w mimuw.edu.pl
UIN 1770835				http://sokrates.mimuw.edu.pl/~zagrodzki

A co mnie obchodzi, co pomyślą inni...