INST. PLD, bootkietka 7.I.2001 - wuch, prowizorka, automateusz

BartOwl bartowl w surfuje.w.pl
Pon, 15 Sty 2001, 17:52:12 CET

Przychodzi Paweł Kołodziej do lekarza i mówi:

> mozliwe, ale niekonieczne.

jednak w tym przypadku okazalo sie inaczej... patrz nizej.

> :) niezle tempo - 0.9Mb na godzine... Moze prosciej nylo ny to
> zainstalować na normalnym komputerku a potem przezucic ?

problem z podlaczeniem dysku 2.5' do peceta i ciaglym przekladaniem (nie mam
i tak przejsciowki...) ale minute po tym jak pisalem tamtego mejla sie
zainstalowalo...

> No wlaśnie nie jestem pewien. Takie dodatkowe zaallokowanie swapa (i
> niueżywanie go) nie powinno nic spowalniac. Jak jusz sprawdzisz ile tam
> normalnie (rpm'em) trwa instalacja np tetex'a to koniecznie daj znac.

to powiem tak - kernel-source zainstalowalo sie z 15min... a jest tego chyba
z 80M (nie pamietam...) czyli najwiecej czasu zajmowalo mu nie instalowanie
pakietow, tylko sprawdzanie powiazan przy instalowaniu kazdego rpm'a ze
wzgledu na to, ze musial ciagle swapem mielic... a cala baza powiazan podczas
juz instalacji raczej nie jest potrzebna... nie wiem jak to jest zrobione,
ale pewnie na jakichs strukturach dynamicznych, ktore mozna juz zwolnic przed
instalacja poszczegolnych pakietow...

--
 'o,o' Bartłomiej Sowa-\ /---Surfuje w NYSIE--|--PGP w www--\ /---- |\ ----\
 (  ))     BartOwl      | >>>>  bartowl w dione.ids.pl  <<<< |  WS  |_\ ROX )